8-tygodniowy Kurs Mindfulness MBSR

"Nie możesz zatrzymać fal, ale możesz nauczyć się surfować"

 

prof Jon Kabat-Zinn, twórca programu Mindfulness Based Stress Reduction Training

8-TYGODNIOWY KURS MINDFULNESS MBSR
(Mindfulness Based Stres Reduction) pozwoli Ci:

  • radzić sobie lepiej w sytuacjach stresowych, działać z większym spokojem i pewnością

  • żyć pełniej, bardziej świadomie, w otwartości na bogactwo danej chwili

  • zauważać gdy Twój umysł odciąga Cię od chwili teraźniejszej w stronę zamartwiania się czy rozpamiętywania, pogarszając w ten sposób Twoje samopoczucie, aby następnie umiejętnie przywrócić go do chwili obecnej

  • zauważać swoje nawykowe nie służące Ci reakcje i metody działania czy myślenia, aby zastąpić je świadomie nowymi, lepszymi dla Ciebie

  • koncentrować, utrzymywać i kierować uwagę, zgodnie z Twoją intencją, co pozwoli Ci wykonać zaplanowane zadania skuteczniej, z większa łatwością i kreatywnością

  • lepiej zadbać o siebie dzięki większej świadomości swoich emocji i sygnałów płynących z ciała, znacznie trafniej rozumieć co Ci służy, a czego warto unikać

  • traktować siebie samego łagodnie i z empatią, być dla siebie dobrym

  • lepiej komunikować się z innymi osobami i budować bardziej satysfakcjonujące relacje, dzięki umiejętności uważnego słuchania i rozwoju empatii

  • lepiej radzić sobie z bólem, poprzez obniżenie subiektywnego odczucia bólu

  • lepiej radzić sobie z bezsennością, poprawia się jakości snu

  • możesz doświadczyć obniżenia się ogólnego poczucia lęku czy niepokoju, program ten może być wsparciem w profilaktyce depresji (UWAGA! Kurs Mindfulness nie jest psychoterapią)

JAK WYGLĄDA KURS MINDFULNESS MBSR?

 

Kurs MBSR to osiem spotkań online raz w tygodniu trwających 2,5-3 godziny w kameralnej, 12 osobowej grupie. Są to godziny pełne praktyki i ćwiczeń wraz z towarzyszącą im wymianą doświadczeń. Dodatkowo ma miejsce Dzień Uważności, czyli 7 godzin prowadzonej praktyki w trakcie których można pogłębić i ugruntować swoje umiejętności.

TERMIN KURSU

  • 8 spotkań w środy w godz. 19.00-21.30 w dniach 07.10 , 14.10 , 21.10 , 28.10 , 04.11, 11.11, 18.11, 25.11.

  • Dzień Uważności w niedzielę 15.11.2020 r. w godz. 10.00 - 17.00

KURS ODBYWA SIĘ ONLINE NA PLATFORMIE ZOOM (każdy uczestnik dostanie link z dostępem)

CENA


Cena promocyjna dla edycji online: 990 PLN (cena regularna 1100 PLN). Płatność można rozłożyć na raty. Dla uczniów Yoga Republic cena promocyjna 950 zł. Warunkiem jest aktywny karnet w momencie rezerwacji miejsca.

CENA KURSU OBEJMUJE:

 

  • indywidualną konsultację przed i po ukończeniu kursu

  • 28 godzin prowadzonych zajęć online w grupie maksymalnie 12 osobowej

  • nagrania medytacji formalnych do praktyki własnej w domu

  • materiały edukacyjne do każdych zajęć

  • certyfikat ukończenia kursu

OSOBA PROWADZĄCA

 

Nazywam się Aleksandra Jurkiewicz, jestem współzałożycielką Yoga Republic. Od 13 lat praktykują ashtangę i mam autoryzację do uczenia I-szej serii. Od 4 lat praktykuję Mindfulness i zapraszam Cię na kurs MBSR, który mam przyjemność prowadzić. Kiedy poznałam Mindfulness, przez chwile zadałam sobie pytanie, dlaczego nikt nie powiedział i nie nauczył mnie tego wszystkiego wcześniej, najlepiej jak byłam dzieckiem!? Na pewno lepiej radziłabym sobie w życiu, z wieloma sytuacjami. Dlatego tu jestem by po odbyciu szkolenia nauczycielskiego w Polskim Instytucie Mindfulness, móc teraz dzielić się tym z Tobą. Nie zwlekaj więc. Zapraszam Cię z całego serca, wierząc, że to najlepsza rzecz jaką możesz sobie dziś podarować, by żyć pełniej, lepiej i spokojniej każdego kolejnego dnia Twojego życia. Jeśli chcesz mnie pozanć bliżej zapraszam na IG @mindfulness_republic.

ZGŁOSZENIA NA KURS


Przyjęcie na kurs następuje po obowiązkowej indywidualnej konsultacji z nauczycielką prowadzącą kurs. Konsultacja to ok. 30 minutowe spotkanie online. Aby umówić taką rozmowę pisz na mindfulnessrepublic@gmail.com.

CZYM JEST CERTYFIKOWANY KURS MINDFULNESS MBSR?


to 8-tygodniowy trening uważności, opracowany przez neurobiologa Jona Kabat-Zinna w Klinice Redukcji Stresu przy Uniwersytecie Medycznym w Massachusetts. Został stworzony by ulżyć pacjentom w cierpieniu fizycznym i psychicznym, pomagając obniżyć stres, lęk /niepokój i depresję.  Dzisiaj znajduje liczne zastosowania w biznesie, edukacji, klinikach, poradniach i centrach pomocowych. Liczne badania wskazują, że kurs ten podnosi jakość życia i dobrostan uczestników, poprzez faktyczne zmiany w mózgu na poziomie połączeń neuronów (neuroplastyka). Już po 8 tygodniach praktyki Mindfulness wzmacniane są obszary w mózgu powiązane z uczeniem się, pamięcią i koncentracją, planowaniem i rozwiązywaniem problemów, regulacją emocji. Z kolei zmniejszeniu ulega obszar mózgu związany ze stresem, lękiem i niepokojem. Możesz o tym kursie i badaniach znaleźć samodzielnie wiele informacji w internecie.