Zapraszamy na zajęcia STACJONARNE w Yoga Republic do naszej nowej lokalizacji na placu Zbawiciela oraz dotychczasowej na Śniadeckich.
Zobacz GRAFIK ZAJĘĆ STACJONARNYCH

Cały czas prowadzimy również zajęcia w trybie ONLINE, oferując największy program zajęć live oraz dostęp do nagrań.
Zobacz GRAFIK ZAJĘĆ ONLINE
 
 

Grafik Zajęć STACJONARNYCH od 12. października

Zajęcia odbywają się w dwóch lokalizacjach na placu Zbawiciela 2 i na Śniadeckich 18 lok. 1.

Tutaj znajdziesz zasady organizacji zajęć stacjonarnych w związku z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19.

Na większości zajęć mamy wolne miejsca, więc możesz po prostu przyjść bez wcześniejszych zapisów. Jeżeli na zajęcia przyjdzie więcej osób niż przewidują limity, pierwszeństwo wejścia przysługuje osobom zapisanym.

Zapisy oraz wszelkie zmiany i zastępstwa znajdziesz w naszym KALENDARZU ZAJĘĆ NA ŚNIADECKICH​ oraz KALENDARZU ZAJĘĆ NA PLACU ZBAWICIELA

YR grafik 2020_10_12_STACJONARNY.jpg

UWAGA: Kursów nie obejmują regularne karnety ani umowy członkowskie.

Na kursy jogi oraz medytacji obowiązują oddzielne zapisy - więcej informacji tutaj: Kursy Jogi, Kursy Medytacji.

JAK DOŁĄCZYĆ DO ZAJĘĆ STACJONARNYCH?

1

ZAREJESTRUJ SIĘ ONLINE lub w RECEPCJI

 

Przy rejestracji upewnij się, czy podałaś/eś prawidłowy adres email, ponieważ za jego pośrednictwem uzyskasz dostęp do swojego profilu w Strefie Klienta.

4

PRZYJDŹ NA ZAJĘCIA

 

Póki co, na większości zajęć mamy wolne miejsca Możesz przyjść bez konieczności wcześniejszych zapisów, aczkolwiek uprzednia rezerwacja daje Ci gwarancję miejsca :). Weź własną matę i oddaj się praktyce. Do zobaczenia!

2

OPŁAĆ KARNET

 

Zajęcia dostępne są w ramach regularnych karnetów Yoga Republic – karnet możesz opłacić przez naszą Strefę Klienta lub na miejscu w recepcji. Pełna oferta karnetów dostępna w zakładce CENNIK. W ramach karnetu uzyskasz dostęp również do wszystkich zajęć ONLINE. Zobacz GRAFIK.

3

ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM

 

Zapoznaj się z nowymi zasadami funkcjonowania szkoły, które wprowadziliśmy by zapewnić Ci bezpieczeństwo i komfort praktyki. Przejdź do REGULAMINU.

 
Grafik Zajęć ONLINE od 28. września
YR grafik 2020_09_28_ONLINE.jpg

JAK DOŁĄCZYĆ DO ZAJĘĆ ONLINE?

1

ZAREJESTRUJ SIĘ LUB ZALOGUJ

 

Przy rejestracji upewnij się, czy podałaś/eś prawidłowy adres email, ponieważ właśnie drogą mailową będziesz otrzymywać dostęp do zajęć.

4

POBIERZ ZOOM

 

Zajęcia ONLINE udostępniane są na platformie ZOOM - pobierz i zainstaluj BEZPŁATNY program na komputerze, tablecie lub telefonie. Zaloguj się, klikając w otrzymany mailem link lub podając Meeting ID i hasło.

2

OPŁAĆ KARNET

 

Zajęcia dostępne są w ramach regularnych karnetów Yoga Republic i subskrypcji na 7 dni w cenie 59 zł lub 14 dni w cenie 99 zł –dostęp możesz wykupić ONLINE przez naszą Strefę Klienta. Pełna oferta karnetów dostępna w zakładce CENNIK.

5a

WEŹ UDZIAŁ W ZAJĘCIACH NA ŻYWO

 

Zajęcia są prowadzone na żywo, także załóż wygodny strój do ćwiczeń, przygotuj matę i czekaj na rozpoczęcie transmisji o wyznaczonej godzinie.

3

ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA

 

Na zajęcia ONLINE obowiązują zapisy – zapisz się na 30 min. przed rozpoczęciem wybranych zajęć przez naszą STREFĘ KLIENTA, a kod dostępu otrzymasz mailem ok. 15 min. przed zajęciami, po zweryfikowaniu ważności Twojego karnetu.

5b

ĆWICZ KORZYSTAJĄC Z NAGRANIA W DOGODNYM DLA CIEBIE MOMENCIE

 

Jeśli nie mogłeś uczestniczyć w zajęciach na żywo, masz również możliwość skorzystać z nagrania zajęć przez 72h od ich wystąpienia (z wyłączeniem Mysore). Po zakończeniu zajęć, na które się zapisałaś/eś, otrzymasz mailem link i hasło do nagrania (link i hasło do nagrania są inne niż do zajęć na żywo).

 

Jak wybrać zajęcia?

 
 
 
 
 
 
 

POZIom

Rekomendacje

0 - dla każdego, nie potrzebujesz wcześniejszego przygotowania
1 - dla osób po kursie dla Początkujących lub min. 2 miesiącach praktyki na zajęciach Vinyasa Slow Flow, Vinyasa Morning Flow lub Lunch Time Yoga
2 - dla osób po min. 2 miesiącach regularnej praktyki na zajęciach Ashtanga I
3 - dla osób po min. 2 miesiącach regularnej praktyki na zajęciach Ashtanga II

0

Kurs Jogi dla Początkujących

Uwaga: na kursy obowiązują oddzielne karnety

Poznaj jogę krok po kroku pod czujnym okiem doświadczonej nauczycielki w kameralnej grupie. Podczas kursu poznasz najważniejsze pozycje jogi i nauczysz się je prawidłowo wykonywać w zgodzie ze swoim ciałem. Nauczysz się jak prawidłowo oddychać, jak rozluźnić fizycznie i psychicznie, gdzie skierować swoją uwagę, co to są bandhy i jakie mają znaczenie w praktyce jogi i życiu codziennym. Po każdych zajęciach będziesz mieć okazję, aby zadać pytania.

0

Vinyasa Morning Flow

Energetyzująca praktyka na dobry początek dnia, w trakcie której rozbudzisz ciało, wyciszysz głowę, zregenerujesz siły i zyskasz głęboki kontakt ze sobą.


Vinyasa Morning Flow jest dla każdego - idealna, gdy po przerwie wracasz do jogi i pracy z ciałem i kiedy masz ochotę i możliwość rozpocząć dzień z jogą.

0

Vinyasa Slow Flow

(dawna Regeneracja)


To łagodna praktyka, w trakcie której rozluźnisz ciało, wyciszysz głowę, zregenerujesz siły, zrelaksujesz zyskasz głęboki kontakt ze sobą.

Vinyasa Slow Flow jest dla każdego - idealna, gdy potrzebujesz zwolnić tempo, a także gdy po przerwie wracasz do jogi i pracy z ciałem.

0

Lunch Time Yoga

Idealna przerwa w środku dnia: oczyścisz umysł i zrelaksujesz się, zregenerujesz siły, zyskasz nową energię i koncentrację, by  w pełni wykorzystać drugą połowę dnia

Lunch Time Yoga to łagodna praktyka w stylu vinyasa slow flow.

0

Regeneracja

To spokojna praktyka asan w połączeniu z oddechem, w trakcie której nauczysz się dobrze czuć w swoim ciele, poruszać się z lekkością, prawidłowo oddychać, rozluźniać fizycznie i psychicznie.

Regeneracja jest dla każdego - idealna, gdy potrzebujesz zwolnić tempo, zwiększyć poziom energii i uważności, stworzyć wewnętrzną przestrzeń dla bycia sobą, szczególnie gdy zaczynasz lub po długiej przerwie wracasz do pracy z ciałem.

0

Szczęśliwy Kręgosłup

Zadbaj o swoje plecy! Joga pomoże Ci zadbać o prawidłową postawę. Podczas zajęć wzmocnisz mięśnie głębokie, zadbasz o mobilność kręgosłupa, popracujesz z oddechem, rozluźnisz się. Zdrowy kręgosłup, to szczęśliwy kręgosłup!

Zajęcia mają charakter profilaktyczny, ich celem nie jest leczenie schorzeń kręgosłupa.

0

Kurs Medytacji dla Początkujących

Uwaga: na kursy obowiązują oddzielne karnety

Co dobrego daje medytacja? Czy każdy może medytować? Jak to się robi? Czy medytacja jest dla ciebie? Jeśli zastanawiasz się nad tym, zapraszamy na kurs. Będzie na nim teoria i praktyka medytacji. Będzie też czas na zadawanie pytań. 

0

Oddech, Relaks, Medytacja

Na tych zajęciach nauczysz się podstawowych technik oddechowych oraz umiejętności obserwacji swoich myśli, odczuć i wrażeń, które regularnie praktykowane rozwijają twoją uważność, uczucie spokoju, akceptacji i głębszego kontaktu ze sobą. Zajęcia te są odpowiednie na każdym poziomie praktyki jogi.

0

Joga w Ciąży

Zadbaj o siebie i dziecko! Dzięki praktyce jogi w ciąży wzmocnisz się, zregenerujesz i zrelaksujesz, dotlenisz siebie i dziecko.

Praktyka jogi przygotowuje fizycznie i psychicznie na trudy porodu i okresu po porodzie. Znacząco przyśpiesza regenerację po porodzie. Badania naukowe podobnie jak nasze doświadczenia pokazują, że kobiety które praktykowały w trakcie ciąży uważają, że joga była dla nich bardzo pomocna w czasie ciąży, w porodzie i w okresie po porodzie.

1

Ashtanga I

Na tych zajęciach będziesz poznawać pierwszą serię Ashtanga jogi, zwaną Yoga Chikitsa – joga uzdrawiająca. Nauczysz się płynnie łączyć poznane elementy praktyki w spokojnym i miarowym rytmie oddechu zgodnie z tradycyjną sekwencją. Odnajdziesz i pogłębisz komfort w kolejnych pozycjach, zrozumiesz praktyczne znaczenie zastosowania Bandh, Drishti i oddechu, nauczysz się wykonywać bardziej zaawansowane pozycje stojące i siedzące, przygotujesz się do wykonywania wygięć w tył, pozycji odwróconych. Zbudujesz siłę, elastyczność i uważność potrzebne do regularnej praktyki w systemie Ashtanga jogi. 

1

Vinyasa Flow

Dynamiczne zajęcia jogi, w których łączymy oddech z ruchem w płynne, rozgrzewające sekwencję. Vinyasa dodaje energii, zwiększa świadomość ciała, uczy prawidłowo oddychać. Łączy podstawowe pozycje hatha jogi z elementami rozciągania i wzmacniania ciała.

Dla osób po ukończeniu kursu początkującego lub które znają powitanie słońca, podstawowe pozycje stojące, siedzące i przygotowania do mostka.

2

Ashtanga II

Tutaj nauczysz się płynnie wykonywać tzw. połowę pierwszej serii Ashtanga jogi, czyli do pozycji Navasany. Taka sekwencja jest zalecana do regularnej praktyki dla większości osób średnio zaawansowanych przez okres co najmniej kilku miesięcy przed przejściem do praktyki kolejnych pozycji. nauczysz się komfortowo wykonywać pełne wygięcia do tyłu oraz całą sekwencję końcową, nauczysz się utrzymywać stan pogłębionej koncentracji, a twoja praktyka jogi stopniowo będzie rozwijać się w stronę medytacji.

3

Ashtanga III

Na tych zajęciach będziesz praktykował całą* pierwszą serię Ashtanga jogi, zwaną Yoga Chikitsa – joga uzdrawiająca.

* Jeżeli jesteś w trakcie opanowywania połowy pierwszej serii (do Navasany) możesz również uczestniczyć w zajęciach Ashtanga III. Wówczas będziesz wykonywać uproszczone wersje pozycji, korzystając ze wskazówek nauczyciela.

UWAGA: w dni księżycowe, czyli Pełni i Nowiu nie odbywają się zajęcia Ashtanga III - sprawdź MOONDAYS.

1-3

Mysore

Na zajęciach Mysore jesteś uczony indywidualnie, odpowiednio do Twoich predyspozycji i potrzeb, krok po kroku poznajesz system i metodę Ashtanga jogi pod czujnym okiem nauczyciela.

Praktyka indywidualna przeznaczona jest dla uczniów na każdym poziomie. Na Mysore możesz przyjść o dowolnej porze w ramach godzin podanych w grafiku. Czas trwania twojej praktyki zależy od Twoich potrzeb i przygotowania, nie powinien jednak być krótszy niż 30 min.

 
 

Wiesz już jakie zajęcia wybierasz?

Teraz przejdź do naszej Strefy Klienta, wybierz karnet, zarejestruj się

i zostań uczniem Yoga Republic!

 

Dni księżycowe

Dni księżycowe dla Polski - w tych dniach nie odbywają się zajęcia Mysore oraz Ashtanga III. Pozostałe zajęcia odbywają się bez zmian:

Rok 2020: 

Piątek 10. stycznia: PEŁNIA

Piątek 24. stycznia: NÓW

Niedziela 9. lutego: PEŁNIA

Niedziela 23. lutego: NÓW

Poniedziałek 9. marca: PEŁNIA

Wtorek 24. marca: NÓW

Środa 8. kwietnia: PEŁNIA

Czwartek 23. kwietnia: NÓW

Czwartek 7. maja: PEŁNIA

Piątek 22. maja: NÓW

Piątek 5. czerwca: PEŁNIA

Poniedziałek 22. czerwca: NÓW

 

Niedziela 5. lipca: PEŁNIA

Poniedziałek 20. lipca: NÓW

Poniedziałek 3. sierpnia: PEŁNIA

Środa 19. sierpnia: NÓW

Środa 2. września: PEŁNIA

Czwartek 17. września: NÓW

Czwartek 1. października: PEŁNIA

Piątek 16. października: NÓW

Sobota 31. października: PEŁNIA

Niedziela 15. listopada: NÓW

Poniedziałek 30. listopada: PEŁNIA

Poniedziałek 14. grudnia: NÓW

Środa 30. grudnia: PEŁNIA