top of page
nowy grafik

Grafik Zajęć STACJONARNYCH

Zajęcia odbywają się w dwóch lokalizacjach na placu Zbawiciela 2 i na Śniadeckich 18 lok. 1.

Zapisy na zajęcia oraz wszelkie zmiany w grafiku związane ze świętami lub dniami wolnymi od pracy oraz zastępstwa znajdziesz w kalendarzach zajęć. Na zajęcia możesz przyjść bez wcześniejszej rezerwacji. W przypadku braku miejsc, pierwszeństwo wejścia przysługuje osobom z rezerwacją. Rezerwacja jest ważna do 10 min. przed rozpoczęciem zajęć. Możesz zarezerwować 2 zajęcia w przód oraz 1 zajęcia dziennie. ​

jak-wybrać-zajęcia

wybierz swoje zajęcia

POZIom

Rekomendacje

1 - na dobry początek, nie potrzebujesz znać podstaw praktyki hatha jogi
2 - po Kursie Jogi od Podstaw lub min. 8 zajęciach praktyki na zajęciach Joga od Podstaw
3 - po min. 6 zajęciach Ashtanga Basics
4 - po min. 6 zajęciach Ashtanga Half Primary

1

Kurs Jogi od Podstaw
Uwaga: na kursy obowiązują oddzielne karnety

Opanuj tajniki jogi w kameralnej grupie pod czujnym okiem doświadczonej nauczycielki. Program obejmuje 6 zajęć ‘krok po kroku’ + 2 otwarte, w czasie 3-5 tygodni. Uzyskaj solidne podstawy jogi w ramach dedykowanego karnetu.

1

Joga od Podstaw

Poznaj, odświeżaj i pogłębiaj praktykę najważniejszych pozycji jogi w kontakcie ze swoim ciałem. Naucz się swobodnego oddychania i poruszania się w rytm oddechu, rozluźnij fizycznie i psychicznie, skupiając uwagę i wyciszając umysł. Po zajęciach masz okazję zadać pytania. Otwarte zajęcia dostępne w ramach regularnych karnetów.

1

Yin Yoga
( dawniej Regeneracja )

Odkryj Yin Yogę – spokojną, terapeutyczną praktykę, która pozwoli Ci zanurzyć się w głębokie rozluźnienie i regenerację. Poprzez długie, pasywne pozycje, skupienie na oddechu oraz medytację, Yin Yoga pomaga wyciszyć umysł, rozluźnić napięcia w ciele i przywrócić równowagę energetyczną. Dołącz do naszych zajęć Yin Yogi i poczuj korzyści relaksu, odprężenia i wewnętrznego spokoju już teraz!

1

Szczęśliwy Kręgosłup

Zajęcia oparte na połączeniu jogi i fizjoterapii, dedykowane każdemu, kto pragnie poczuć się dobrze ze swoim ciałem. Popraw swoją sylwetkę, uwolnij się od sztywności i bólu pleców, zanurzając się w praktyce, która wspiera zdrowy kręgosłup i ogólną równowagę psycho-fizyczną. Dołącz do nas, aby rozpocząć podróż do lepszego samopoczucia fizycznego i emocjonalnego!

Zajęcia mają charakter profilaktyczny, ich celem nie jest leczenie schorzeń kręgosłupa.

1

Lunch Time Yoga

Przerwa w środku dnia to idealny moment, aby odświeżyć umysł i zrelaksować się. Podczas tych zajęć zregenerujesz swoje siły, zyskasz nową energię i lepszą koncentrację, gotowy/a na pełne wykorzystanie drugiej połowy dnia.

Lunch Time Yoga to łagodna praktyka w stylu Vinyasa Slow Flow, która pozwoli Ci w pełni odprężyć się i naładować pozytywną energią.

1

Joga w Ciąży

Zadbaj o siebie i dziecko! Dzięki praktyce jogi w ciąży wzmocnisz się, zregenerujesz i zrelaksujesz, dotlenisz siebie i dziecko.

Praktyka jogi przygotowuje fizycznie i psychicznie na trudy porodu i okresu po porodzie. Znacząco przyśpiesza regenerację po porodzie. Badania naukowe podobnie jak nasze doświadczenia pokazują, że kobiety które praktykowały w trakcie ciąży uważają, że joga była dla nich bardzo pomocna w czasie ciąży, w porodzie i w okresie po porodzie.

2

Vinyasa Slow Flow

To łagodna praktyka jogi, która pozwoli Ci rozluźnić ciało, wyciszyć umysł i zregenerować siły. Podczas tych zajęć zyskasz głęboki kontakt ze sobą, a jednocześnie w pełni zrelaksujesz się.

 

Vinyasa Slow Flow jest dla każdego – idealna zarówno dla tych, którzy chcą zwolnić tempo, jak i dla tych, którzy wracają do jogi po przerwie. Dołącz do nas i odkryj korzyści tej spokojnej praktyki!

2

Vinyasa Morning Flow

Dołącz do porannych zajęć jogi, na których obudzisz energię i nastroisz umysł na cały dzień. Ta płynna praktyka asan i vinyas w połączeniu z energetyzującym oddechem, pozwoli Ci rozpocząć poranek w pełni energii, ze zrelaksowanym ciałem i skoncentrowanym umysłem.

2

Vinyasa Flow

Dynamiczne zajęcia jogi, w których łączymy oddech z ruchem w płynne, rozgrzewające sekwencję. Vinyasa dodaje energii, zwiększa świadomość ciała, uczy prawidłowo oddychać. Łączy podstawowe pozycje hatha jogi z elementami rozciągania i wzmacniania ciała.

Dla osób po ukończeniu Kursu Jogi od Podstaw lub które znają powitanie słońca, podstawowe pozycje stojące, siedzące i przygotowania do mostka.

2

Ashtanga Basics
( dawniej Ashtanga I )

Podczas tych zajęć praktykujesz kluczowe pozycje z pierwszej serii Ashtanga jogi, zwaną Yoga Chikitsa – uzdrawianie jogą. Nauczysz się płynnie łączyć elementy praktyki w rytmie oddechu, zgodnie z tradycyjną sekwencją. Odkryjesz i pogłębisz komfort w pozycjach, zrozumiesz znaczenie Bandh, Drishti i oddechu oraz przygotujesz się do praktyki bardziej zaawansowanych pozycji. Budując lekkość, siłę, elastyczność i uważność, przygotujesz się do regularnej praktyki w systemie Ashtanga jogi.

3

Ashtanga Half Primary
( dawniej Ashtanga II )

Tutaj nauczysz się płynnie wykonywać tzw. połowę pierwszej serii Ashtanga jogi, czyli do pozycji Navasany. Taka sekwencja jest zalecana do regularnej praktyki dla większości osób średnio zaawansowanych przez okres co najmniej kilku miesięcy przed przejściem do praktyki kolejnych pozycji. nauczysz się komfortowo wykonywać pełne wygięcia do tyłu oraz całą sekwencję końcową, nauczysz się utrzymywać stan pogłębionej koncentracji, a twoja praktyka jogi stopniowo będzie rozwijać się w stronę medytacji.

4

Ashtanga Full Primary
( dawniej Ashtanga III )

Na tych zajęciach będziesz praktykował całą* pierwszą serię Ashtanga jogi, zwaną Yoga Chikitsa – joga uzdrawiająca.

* Jeżeli jesteś w trakcie opanowywania połowy pierwszej serii (do Navasany) możesz również uczestniczyć w zajęciach Ashtanga Full Primary. Wówczas będziesz wykonywać uproszczone wersje pozycji, korzystając ze wskazówek nauczyciela.

UWAGA: w dni księżycowe, czyli Pełni i Nowiu nie odbywają się zajęcia Ashtanga III - sprawdź MOONDAYS.

2-4

Mysore

Na zajęciach Mysore jesteś uczony indywidualnie, odpowiednio do Twoich predyspozycji i potrzeb, krok po kroku poznajesz system i metodę Ashtanga jogi pod czujnym okiem nauczyciela.

Praktyka indywidualna przeznaczona jest dla uczniów na każdym poziomie. Na Mysore możesz przyjść o dowolnej porze w ramach godzin podanych w grafiku. Czas trwania twojej praktyki zależy od Twoich potrzeb i przygotowania, nie powinien jednak być krótszy niż 30 min.

Wiesz już jakie zajęcia wybierasz?

Teraz przejdź do naszej Strefy Klienta, wybierz karnet, zarejestruj się

i dołącz do Yoga Republic!

YR karta klubowa awers.jpg
Kwestie organizacyjne:

  • GODZINY OTWARCIA: Od poniedziałku do piątku przed zajęciami prowadzonymi o 7.30, 9.30, 11.00, 13.00 oraz w soboty i niedziele o 16.00 i 17.30 szkoła jest otwierana 15 min. przed i zamykana 3 min. przed rozpoczęciem zajęć. Od poniedziałku do piątku przed popołudniowym blokiem zajęć oraz w soboty i niedziele przed porannym blokiem zajęć szkoła jest otwierana 30 min. wcześniej. Podczas zajęć Mysore szkoła jest otwarta dokładnie w godzinach oznaczonych na grafiku.

 

  • MATY DO WYPOŻYCZENIA: Możesz bezpłatnie wypożyczyć matę, jeżeli to jedne z Twoich pierwszych zajęć
    i jeszcze nie masz własnej maty lub jej zapomniałaś/eś. Maty szkolne nie są przeznaczone do regularnej praktyki, a jedynie jako rozwiązanie awaryjne. Po użyciu zdezynfekuj matę. Maty Yoga Republic mają obcięte rogi. Pozostałe maty są prywatne.

  • KOMUNIKACJA Z NAUCZYCIELKĄ/EM: Poinformuj nauczycielkę/a, jeśli jesteś pierwszy raz, jesteś w ciąży, a także o wszelkich kontuzjach i problemach zdrowotnych, które mogą mieć wpływ na praktykę jogi.

 

  • MENSTRUACJA: w czasie pierwszych 2-3 dni zrób przerwę w praktyce lub praktykuj łagodnie stosując odpowiednie warianty pozycji – zapytaj nauczycielkę/nauczyciela.

 

  • DNI KSIĘŻYCOWE: dzień nowiu i pełni księżyca są w tradycji jogi uważane za najbardziej odpowiednie na odpoczynek i wyciszenie. Dlatego w tych dniach zajęcia Mysore nie odbywają się (pozostałe zajęcia odbywają się bez zmian), aktualne daty dni księżycowych znajdziesz tutaj MOONDAYS.

moonday
pełnia księżyca

Dni księżycowe

Dni księżycowe dla Polski - w tych dniach nie odbywają się zajęcia Mysore oraz Ashtanga III. Pozostałe zajęcia odbywają się bez zmian:

Rok 2023: 

GRUDZIEŃ

Środa 13. grudnia: NÓW

Środa 27. grudnia: PEŁNIA

Rok 2024

STYCZEŃ

Czwartek 11. stycznia: NÓW

Czwartek 25. stycznie: PEŁNIA

LUTY

Piątek 9. lutego: NÓW

Sobota 24. lutego: PEŁNIA

MARZEC

Niedziela 10. marca: NÓW

Poniedziałek 25. marca: PEŁNIA

KWIECIEŃ

Poniedziałek 8. kwietnia: NÓW

Środa 24. kwietnia: PEŁNIA

MAJ

Środa 8. maja: NÓW

Czwartek 23. maja: PEŁNIA

CZERWIEC

Czwartek 6. czerwca: NÓW

Sobota 22. czerwca: PEŁNIA

LIPIEC

Sobota 6. lipca: NÓW

Niedziela 21. lipca: PEŁNIA

SIERPIEŃ

Niedziela 4. sierpnia: NÓW

Poniedziałek 19. sierpnia: PEŁNIA

WRZESIEŃ

Wtorek 3. września: NÓW

Środa 18. września: PEŁNIA

PAŹDZIERNIK

Środa 2. października: NÓW

Czwartek 17. października: PEŁNIA

LISTOPAD

Piątek 1. listopada: NÓW

Piątek 15. listopada: PEŁNIA

GRUDZIEŃ

Niedziela 1. grudnia: NÓW

Niedziela 15. grudnia: PEŁNIA

Poniedziałek 30. grudnia: NÓW

bottom of page