Grafik zajęć w Yoga Republic

Wszystkie  zastępstwa oraz bieżące zmiany w grafiku znajdziecie w naszym Kalendarzu Zajęć.

 
YR grafik 2019_11_03.jpg

Ostatnie wejście na Mysore: wt-pt rano do 9.00, pon.-pt. wieczorem do 18.00 i w niedzielę do 19.45.

Pierwsze 30 min. zajęć Mysore odbywa się bez nauczyciela.

Chcesz rozpocząć praktykę na zajęciach w ramach regularnego grafika Yoga Republic

Zapoznaj się z informacjami poniżej

Chcesz rozpocząć praktykę od kursu wprowadzającego dla początkujących

 

Kolejne kursy rozpoczynają się:

30. listopada 2019 - sob. i niedz. 15.30-16.45

2. grudnia - pon. i śr 20.15-21.30

 
 
 
 
 
 
 

JAK WYBRAĆ ZAJĘCIA JOGI?

Zapoznaj się z naszym grafem poniżej i znajdź zajęcia odpowiednie dla Ciebie,

a następnie przejdź do naszej Strefy Klienta, wybierz karnet, zarejestruj się i zostań uczniem Yoga Republic już teraz!

Rozpoczynasz praktykę jogi

Początkująca

- zbuduj podstawy!

 

Na tych zajęciach poznasz podstawy jogi: 

  • nauczysz się prawidłowo oddychać i poruszać zgodnie z rytmem oddechu,

  • poznasz najważniejsze pozycje i sekwencje jogi,

  • zobaczysz jak łatwo zrelaksować ciało i umysł.

Wybierz te zajęcia, jeżeli chcesz rozwijać swoją praktykę w systemie Ashtanga jogi.

Regeneracja

 - zrelaksuj się!

Regeneracja to łagodna praktyka, w trakcie której:

  • rozluźnisz ciało, 

  • wyciszysz głowę,

  • zregenerujesz siły,

  • zyskasz głęboki kontakt ze sobą.

Regeneracja jest idealna, gdy potrzebujesz zwolnić tempo, a także gdy po przerwie wracasz do jogi i pracy z ciałem.

Szczęśliwy Kręgosłup

- uwolnij plecy od napięcia!

Joga to wyjątkowo skuteczny sposób, by zadbać o silne, zdrowe i ładne plecy.

 

  • uwolnisz się od bólu i sztywności kręgosłupa,

  • poprawisz samopoczucie na co dzień,

  • odzyskasz swobodę ruchu.

 

Zdrowy kręgosłup, to szczęśliwy kręgosłup!

Lunch Time Yoga

- oderwij się!

 

Idealna przerwa w środku dnia:

  • oczyścisz umysł i zrelaksujesz się

  • zregenerujesz siły

  • zyskasz nową energię i koncentrację, by  w pełni wykorzystać drugą połowę dnia

 

Lunch Time Yoga to łagodna praktyka.

 

UWAGA: szkoła otwiera się 15 min. przed zajęciami.

Joga w Ciąży 

- zadbaj o siebie i dziecko!

 

Zapraszamy ponownie na zajęcia we wrześniu po przerwie wakacyjnej.

 

Dzięki praktyce jogi w ciąży:

 

  • wzmocnisz się, zregenerujesz i zrelaksujesz,

  • dotlenisz siebie i dziecko,

  • przygotujesz się fizycznie i mentalnie do porodu.

Kliknij, by dowiedzieć się więcej o jodze w ciąży.​

 

Ashtanga III - poczuj pełnię mocy

tradycyjnej praktyki Ashtanga jogi!

Na tych zajęciach będziesz praktykował całą* pierwszą serię Ashtanga jogi, zwaną Yoga Chikitsa – joga uzdrawiająca.

* Jeżeli jesteś w trakcie opanowywania połowy pierwszej serii (do Navasany) możesz również uczestniczyć w zajęciach Ashtanga III. Wówczas będziesz wykonywać uproszczone wersje pozycji, korzystając ze wskazówek nauczyciela.

UWAGA: w dni księżycowe, czyli Pełni i Nowiu nie odbywają się zajęcia Ashtanga III - sprawdź moondays.

Ashtanga I - poczuj płynność praktyki!

 

Tutaj nauczysz się płynnie łączyć poznane elementy praktyki w spokojnym i miarowym rytmie oddechu:

  • odnajdziesz i pogłębisz komfort w kolejnych pozycjach,

  • zrozumiesz praktyczne znaczenie zastosowania Bandh, Drishti i oddechu,

  • nauczysz się wykonywać bardziej zaawansowane pozycje stojące i siedzące,

  • przygotujesz się do wykonywania wygięć w tył, pozycji odwróconych,

  • zbudujesz siłę, elastyczność i uważność potrzebne do regularnej praktyki w systemie Ashtanga jogi.

 

Zachęcamy do równoległego uczestnictwa w zajęciach Mysore.

Ashtanga II - poczuj jak praktyka

staje się medytacją!

Tutaj nauczysz się płynnie wykonywać tzw. połowę pierwszej serii Ashtanga jogi, czyli do pozycji Navasany. Taka sekwencja jest zalecana do regularnej praktyki dla większości osób średnio zaawansowanych przez okres co najmniej kilku miesięcy przed przejściem do praktyki kolejnych pozycji.

  • nauczysz się komfortowo wykonywać pełne wygięcia do tyłu oraz całą sekwencję końcową,

  • nauczysz się utrzymywać stan pogłębionej koncentracji, a twoja praktyka jogi stopniowo będzie rozwijać się w stronę medytacji.

Po min. 6 miesiącach praktyki

Rozwijaj indywidualną praktykę
Kontynuuj naukę na zajęciach prowadzonych

Mysore - praktykuj

we własnym rytmie według
tradycyjnej metody z KPJAYI w Indiach!

 

Na zajęciach Mysore jesteś uczony indywidualnie, odpowiednio do Twoich predyspozycji i potrzeb, krok po kroku poznajesz system i metodę Ashtanga jogi pod czujnym okiem nauczyciela.

 

Praktyka indywidualna przeznaczona jest dla uczniów na każdym poziomie. Na Mysore możesz przyjść o dowolnej porze w ramach godzin podanych w grafiku. Czas trwania twojej praktyki zależy od Twoich potrzeb i przygotowania, nie powinien jednak być krótszy niż 30 min.

Równolegle z praktyką  w programie Mysore zalecamy regularny udział w zajęciach prowadzonych odpowiednich dla Twojego poziomu zaawansowania, co pozwoli Ci rozwinąć i uzupełnić Twoją praktykę.


 

Co to jest styl Mysore?

  • Jak praktykować na zajęciach Mysore:
     

  • Zajęcia te przeznaczone są dla praktyki własnej, zgodnej z metodą Ashtanga Jogi. Rola nauczyciela polega na nauczeniu, doradzaniu i pomocy w wykonania poszczególnych asan, ich kolejności oraz zaawansowaniu w sekwencji.
     

  • Każdy uczeń uczony jest indywidualnie przez nauczyciela i krok po kroku prowadzony przez kolejne etapy praktyki,  zapoznawany z następującymi po sobie asanami i vinyasami (sekwencja ruchów i oddechów). Aby przejść do kolejnego kroku, powinnaś/eś opanować poprzedzającą go vinyasę. Ta metoda nazywa się Vinyasa Krama.
     

  • W szczególnych przypadkach,  jak np. ciąża, przebyte urazy, itp., nauczyciel zaproponuje Ci indywidualne modyfikacje pozycji lub sekwencji.
     

  • Pierwsze pół godziny i ostatnie 15 minut wyznaczonego czasu na Mysore odbywa się bez nauczyciela.

  • Jeśli uczysz się podstaw praktyki tj. ‘powitań słońca’ oraz końcowych ‘pozycji siedzących’,  zapraszamy w godzinach oznaczonych w grafiku jako "Mysore Intro". Wówczas będziemy w stanie pomóc Ci najefektywniej.

  • Jeśli jesteś osobą początkującą, Twoja praktyka zajmie Ci około 45 min. Pozostali uczniowie praktykują od 1 do 1.5 godz., w zależności od długości nauczonej sekwencji.
     

  • Jeśli potrzebujesz, zawsze możesz wykonać mniejszą część twojej sekwencji. Podstawą twojej praktyki są ‘powitania słońca’ i ‘sekwencja końcowa’.
     

  • Jeśli chcesz wykonywać asany powyżej ‘navasany’, praktykuj średnio nie mniej niż 3 razy w tygodniu. Jeśli chcesz rozpocząć praktykę 2-giej serii, praktykuj nie mniej niż 5 razy w tygodniu.

UWAGA: w dni księżycowe, czyli Pełni i Nowiu nie odbywają się zajęcia Mysore - sprawdź moondays.

 

Po min. 3 miesiącach praktyki

Po min. 1 miesiącu praktyki na grupie Początkującej*

* w Yoga Republic lub innej renomowanej szkole jogi.

Wiesz już jakie zajęcia wybierasz?

Teraz przejdź do naszej Strefy Klienta, wybierz karnet, zarejestruj się

i zostań uczniem Yoga Republic!

Dni księżycowe

Dni księżycowe dla Polski - w tych dniach nie odbywają się zajęcia Mysore oraz Ashtanga III. Pozostałe zajęcia odbywają się bez zmian:

Rok 2019: 

Niedziela 6. stycznia: NÓW

Poniedziałek 21. stycznia: PEŁNIA

Poniedziałek 4. lutego: NÓW

Wtorek 19. lutego: PEŁNIA

Środa 6. marca: NÓW

Czwartek 21. marca: PEŁNIA

Piątek 5. kwietnia: NÓW

Piątek 19 kwietnia: PEŁNIA

Sobota 4. maja: NÓW

Sobota 18. maja: PEŁNIA

Poniedziałek 3. czerwca: NÓW

Poniedziałek 17. czerwca: PEŁNIA

 

Wtorek 2. lipca: NÓW

Wtorek 16. lipca: PEŁNIA

Czwartek 1. sierpnia: NÓW

Czwartek 15. sierpnia: PEŁNIA

Piątek 30. sierpnia: NÓW

Sobota 14. września: PEŁNIA

Sobota 28. września: NÓW

Niedziela 13. października: PEŁNIA

Poniedziałek 28. października: NÓW

Wtorek 12. listopada: PEŁNIA

Wtorek 26. listopada: NÓW

Czwartek 12. grudnia: PEŁNIA

Czwartek 26. grudnia: NÓW

 

Zajęcia Warsztatowe

 

Zajęcia warsztatowe, po to abyście mieli okazję popracować nad techniką, nowymi asanami, dopytać o szczegóły oraz pogłębić wybrane tematy, jak np.: latające vinyasy, wygięcia do tyłu, techniki oczyszczające, pranajama, medytacja i inne.

  • 6. X 2018 proste techniki na stres i bezsenność,

  • 13. X 2018 oczyszczamy brzuch i poprawiamy trawienie,

  • 20. X 2018 lekka vinyasa latająca w trzech prostych krokach,

  • 27. X 2018 medytacja i pranajama.

Indywidualne Zajęcia Fizjoterapeutyczne

 

Indywidualne zajęcia fizjoterapeutyczne w Yoga Republic prowadzi Wojtek Stachura, z wykształcenia fizjoterapeuta, który łączy w swojej pracy elementy jogi, metod integracji ciało-umysł i terapii powięziowej. Tu znajdziecie więcej informacji o Wojtku Stachurze. Zapisy w recepcji Yoga Republic lub mailem: info@yogarepublic.pl