Już od 6. czerwca zapraszamy na zajęcia STACJONARNE w Yoga Republic do naszej nowej lokalizacji na placu Zbawiciela oraz dotychczasowej na Śniadeckich.
Zobacz GRAFIK ZAJĘĆ STACJONARNYCH

 

Informacje na temat zmian w funkcjonowaniu zajęć stacjonarnych w związku z COVID-19 ogłosimy, gdy będą już znane szczegółowe wytyczne rządu.

Nadal będziemy prowadzić zajęcia w trybie ONLINE.
Zobacz NOWY GRAFIK ZAJĘĆ ONLINE od 6. czerwca
Grafik Zajęć ONLINE do piątku 5. czerwca

Wszelkie zmiany i zastępstwa znajdziecie w naszym KALENDARZU ZAJĘĆ.​

 
NOWY Grafik Zajęć ONLINE od soboty 6. czerwca

Wszelkie zmiany i zastępstwa znajdziecie w naszym KALENDARZU ZAJĘĆ.​

 
YR grafik 2019_06_ONLINE.jpg

Przygotowaliśmy dla was największy w Polsce program zajęć na żywo ONLINE:

  • Dla początkujących i średnio-zaawansowanych: Vinyasa Od Podstaw, Vinyasa Slow, Flow, Vinyasa Morning Flow, Regeneracja, Lunch Time Yoga, Szczęśliwy Kręgosłup oraz Pranajama i Medytacja/Oddech Relaks Medytacja

  • Dla średnio-zaawansowanych i zaawansowanych: Vinyasa Flow

  • Dla osób zaznajomionych z systemem Ashtanga: Ashtanga I (wprowadzenie), II (pół serii) i III (cała Pierwsza Seria)

  • Mysore, dla tych którzy już praktykowali w stylu Mysore na zajęciach stacjonarnych

  • Dla przyszłych mam: Joga w Ciąży​​

UWAGA: w każdą niedzielę kwarantanny o godz. 12.30 zapraszamy wszystkich na bezpłatne zajęcia Vinyasa od Podstaw (Meeting ID 996-6859-7905).

JAK DOŁĄCZYĆ DO ZAJĘĆ ONLINE?

ZAREJESTRUJ SIĘ LUB ZALOGUJ

 

Przy rejestracji upewnij się, czy podałaś/eś prawidłowy adres email, ponieważ właśnie drogą mailową będziesz otrzymywać dostęp do zajęć.

1

POBIERZ ZOOM

 

Zajęcia ONLINE udostępniane są na platformie ZOOM - pobierz i zainstaluj BEZPŁATNY program na komputerze, tablecie lub telefonie. Zaloguj się, klikając w otrzymany mailem link lub podając Meeting ID i hasło.

4

OPŁAĆ KARNET

 

Zajęcia dostępne są w ramach regularnych karnetów Yoga Republic i subskrypcji na 7 dni w cenie 59 zł lub 14 dni w cenie 99 zł –dostęp możesz wykupić ONLINE przez naszą Strefę Klienta. Pełna oferta karnetów dostępna w zakładce CENNIK.

2

WEŹ UDZIAŁ W ZAJĘCIACH NA ŻYWO

 

Zajęcia są prowadzone na żywo, także załóż wygodny strój do ćwiczeń, przygotuj matę i czekaj na rozpoczęcie transmisji o wyznaczonej godzinie.

5a

ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA

 

Na zajęcia ONLINE obowiązują zapisy – zapisz się na 30 min. przed rozpoczęciem wybranych zajęć przez naszą STREFĘ KLIENTA, a kod dostępu otrzymasz mailem ok. 15 min. przed zajęciami, po zweryfikowaniu ważności Twojego karnetu.

3

ĆWICZ KORZYSTAJĄC Z NAGRANIA W DOGODNYM DLA CIEBIE MOMENCIE

 

Jeśli nie mogłeś uczestniczyć w zajęciach na żywo, masz również możliwość skorzystać z nagrania zajęć przez 24h od ich wystąpienia (z wyłączeniem Mysore). Po zakończeniu zajęć, na które się zapisałaś/eś, otrzymasz mailem link i hasło do nagrania (link i hasło do nagrania są inne niż do zajęć na żywo).

5b

 
NOWY Grafik Zajęć STACJONARNYCH od soboty 6. czerwca

Zajęcia będą odbywały się w dwóch lokalizacjach nowej na placu Zabawiciela  i dotychczasowej na Śniadeckich.

Wszelkie zmiany i zastępstwa znajdziecie w naszym KALENDARZU ZAJĘĆ.​

YR grafik 2019_06_STACJONARNY.jpg
 
 
 
 
 
 
 

JAK WYBRAĆ ZAJĘCIA JOGI?

Zapoznaj się z naszym grafem poniżej i znajdź zajęcia odpowiednie dla Ciebie,

a następnie przejdź do naszej Strefy Klienta, wybierz karnet, zarejestruj się i zostań uczniem Yoga Republic już teraz!

Rozpoczynasz praktykę jogi

Początkująca

- zbuduj podstawy!

 

Na tych zajęciach poznasz podstawy jogi: 

  • nauczysz się prawidłowo oddychać i poruszać zgodnie z rytmem oddechu,

  • poznasz najważniejsze pozycje i sekwencje jogi,

  • zobaczysz jak łatwo zrelaksować ciało i umysł.

Wybierz te zajęcia, jeżeli chcesz rozwijać swoją praktykę w systemie Ashtanga jogi.

Regeneracja

 - zrelaksuj się!

Regeneracja to łagodna praktyka, w trakcie której:

  • rozluźnisz ciało, 

  • wyciszysz głowę,

  • zregenerujesz siły,

  • zyskasz głęboki kontakt ze sobą.

Regeneracja jest idealna, gdy potrzebujesz zwolnić tempo, a także gdy po przerwie wracasz do jogi i pracy z ciałem.

Szczęśliwy Kręgosłup

- uwolnij plecy od napięcia!

Joga to wyjątkowo skuteczny sposób, by zadbać o silne, zdrowe i ładne plecy.

 

  • uwolnisz się od bólu i sztywności kręgosłupa,

  • poprawisz samopoczucie na co dzień,

  • odzyskasz swobodę ruchu.

 

Zdrowy kręgosłup, to szczęśliwy kręgosłup!

Lunch Time Yoga

- oderwij się!

 

Idealna przerwa w środku dnia:

  • oczyścisz umysł i zrelaksujesz się

  • zregenerujesz siły

  • zyskasz nową energię i koncentrację, by  w pełni wykorzystać drugą połowę dnia

 

Lunch Time Yoga to łagodna praktyka.

 

UWAGA: szkoła otwiera się 15 min. przed zajęciami.

Joga w Ciąży 

- zadbaj o siebie i dziecko!

 

Zapraszamy ponownie na zajęcia we wrześniu po przerwie wakacyjnej.

 

Dzięki praktyce jogi w ciąży:

 

  • wzmocnisz się, zregenerujesz i zrelaksujesz,

  • dotlenisz siebie i dziecko,

  • przygotujesz się fizycznie i mentalnie do porodu.

Kliknij, by dowiedzieć się więcej o jodze w ciąży.​

 

Ashtanga III - poczuj pełnię mocy

tradycyjnej praktyki Ashtanga jogi!

Na tych zajęciach będziesz praktykował całą* pierwszą serię Ashtanga jogi, zwaną Yoga Chikitsa – joga uzdrawiająca.

* Jeżeli jesteś w trakcie opanowywania połowy pierwszej serii (do Navasany) możesz również uczestniczyć w zajęciach Ashtanga III. Wówczas będziesz wykonywać uproszczone wersje pozycji, korzystając ze wskazówek nauczyciela.

UWAGA: w dni księżycowe, czyli Pełni i Nowiu nie odbywają się zajęcia Ashtanga III - sprawdź moondays.

Ashtanga I - poczuj płynność praktyki!

 

Tutaj nauczysz się płynnie łączyć poznane elementy praktyki w spokojnym i miarowym rytmie oddechu:

  • odnajdziesz i pogłębisz komfort w kolejnych pozycjach,

  • zrozumiesz praktyczne znaczenie zastosowania Bandh, Drishti i oddechu,

  • nauczysz się wykonywać bardziej zaawansowane pozycje stojące i siedzące,

  • przygotujesz się do wykonywania wygięć w tył, pozycji odwróconych,

  • zbudujesz siłę, elastyczność i uważność potrzebne do regularnej praktyki w systemie Ashtanga jogi.

 

Zachęcamy do równoległego uczestnictwa w zajęciach Mysore.

Ashtanga II - poczuj jak praktyka

staje się medytacją!

Tutaj nauczysz się płynnie wykonywać tzw. połowę pierwszej serii Ashtanga jogi, czyli do pozycji Navasany. Taka sekwencja jest zalecana do regularnej praktyki dla większości osób średnio zaawansowanych przez okres co najmniej kilku miesięcy przed przejściem do praktyki kolejnych pozycji.

  • nauczysz się komfortowo wykonywać pełne wygięcia do tyłu oraz całą sekwencję końcową,

  • nauczysz się utrzymywać stan pogłębionej koncentracji, a twoja praktyka jogi stopniowo będzie rozwijać się w stronę medytacji.

Po min. 6 miesiącach praktyki

Rozwijaj indywidualną praktykę
Kontynuuj naukę na zajęciach prowadzonych

Mysore - praktykuj

we własnym rytmie według
tradycyjnej metody z KPJAYI w Indiach!

 

Na zajęciach Mysore jesteś uczony indywidualnie, odpowiednio do Twoich predyspozycji i potrzeb, krok po kroku poznajesz system i metodę Ashtanga jogi pod czujnym okiem nauczyciela.

 

Praktyka indywidualna przeznaczona jest dla uczniów na każdym poziomie. Na Mysore możesz przyjść o dowolnej porze w ramach godzin podanych w grafiku. Czas trwania twojej praktyki zależy od Twoich potrzeb i przygotowania, nie powinien jednak być krótszy niż 30 min.

Równolegle z praktyką  w programie Mysore zalecamy regularny udział w zajęciach prowadzonych odpowiednich dla Twojego poziomu zaawansowania, co pozwoli Ci rozwinąć i uzupełnić Twoją praktykę.


 

Co to jest styl Mysore?

  • Jak praktykować na zajęciach Mysore:
     

  • Zajęcia te przeznaczone są dla praktyki własnej, zgodnej z metodą Ashtanga Jogi. Rola nauczyciela polega na nauczeniu, doradzaniu i pomocy w wykonania poszczególnych asan, ich kolejności oraz zaawansowaniu w sekwencji.
     

  • Każdy uczeń uczony jest indywidualnie przez nauczyciela i krok po kroku prowadzony przez kolejne etapy praktyki,  zapoznawany z następującymi po sobie asanami i vinyasami (sekwencja ruchów i oddechów). Aby przejść do kolejnego kroku, powinnaś/eś opanować poprzedzającą go vinyasę. Ta metoda nazywa się Vinyasa Krama.
     

  • W szczególnych przypadkach,  jak np. ciąża, przebyte urazy, itp., nauczyciel zaproponuje Ci indywidualne modyfikacje pozycji lub sekwencji.
     

  • Pierwsze pół godziny i ostatnie 15 minut wyznaczonego czasu na Mysore odbywa się bez nauczyciela.

  • Jeśli uczysz się podstaw praktyki tj. ‘powitań słońca’ oraz końcowych ‘pozycji siedzących’,  zapraszamy w godzinach oznaczonych w grafiku jako "Mysore Intro". Wówczas będziemy w stanie pomóc Ci najefektywniej.

  • Jeśli jesteś osobą początkującą, Twoja praktyka zajmie Ci około 45 min. Pozostali uczniowie praktykują od 1 do 1.5 godz., w zależności od długości nauczonej sekwencji.
     

  • Jeśli potrzebujesz, zawsze możesz wykonać mniejszą część twojej sekwencji. Podstawą twojej praktyki są ‘powitania słońca’ i ‘sekwencja końcowa’.
     

  • Jeśli chcesz wykonywać asany powyżej ‘navasany’, praktykuj średnio nie mniej niż 3 razy w tygodniu. Jeśli chcesz rozpocząć praktykę 2-giej serii, praktykuj nie mniej niż 5 razy w tygodniu.

UWAGA: w dni księżycowe, czyli Pełni i Nowiu nie odbywają się zajęcia Mysore - sprawdź moondays.

 

Po min. 3 miesiącach praktyki

Po min. 1 miesiącu praktyki na grupie Początkującej*

* w Yoga Republic lub innej renomowanej szkole jogi.

Wiesz już jakie zajęcia wybierasz?

Teraz przejdź do naszej Strefy Klienta, wybierz karnet, zarejestruj się

i zostań uczniem Yoga Republic!

 

Dni księżycowe

Dni księżycowe dla Polski - w tych dniach nie odbywają się zajęcia Mysore oraz Ashtanga III. Pozostałe zajęcia odbywają się bez zmian:

Rok 2020: 

Piątek 10. stycznia: PEŁNIA

Piątek 24. stycznia: NÓW

Niedziela 9. lutego: PEŁNIA

Niedziela 23. lutego: NÓW

Poniedziałek 9. marca: PEŁNIA

Wtorek 24. marca: NÓW

Środa 8. kwietnia: PEŁNIA

Czwartek 23. kwietnia: NÓW

Czwartek 7. maja: PEŁNIA

Piątek 22. maja: NÓW

Piątek 5. czerwca: PEŁNIA

Niedziela 21. czerwca: NÓW

 

Niedziela 5. lipca: PEŁNIA

Poniedziałek 20. lipca: NÓW

Poniedziałek 3. sierpnia: PEŁNIA

Środa 19. sierpnia: NÓW

Środa 2. września: PEŁNIA

Czwartek 17. września: NÓW

Czwartek 1. października: PEŁNIA

Piątek 16. października: NÓW

Sobota 31. października: PEŁNIA

Niedziela 15. listopada: NÓW

Poniedziałek 30. listopada: PEŁNIA

Poniedziałek 14. grudnia: NÓW

Środa 30. grudnia: PEŁNIA