Zadbaj o dobry początek. Zbuduj solidne podstawy ucząc się w Yoga Republic jednej z najlepszych szkół Ashtanga Jogi na świecie. 

 

Rozpoczynając swoją przygodę z jogą pod okiem doświadczonych nauczycieli, szkolących się i autoryzowanych przez KPJAYI w Indiach, zbudujesz solidną bazę, z której będziesz korzystać podczas całej swojej przyszłej praktyki jogi. Warto! Przejdź do wskazówek poniżej, by dowiedzieć się, jak zacząć ćwiczyć.

Chcesz rozpocząć praktykę na zajęciach w ramach regularnego grafika Yoga Republic

Zapoznaj się z informacjami poniżej

Chcesz rozpocząć praktykę od kursu wprowadzającego dla początkujących

 

Kolejne kursy rozpoczynają się:

16. listopada 2019 - sob. i niedz. 15.30-16.45

2. grudnia - pon. i śr 20.15-21.30

Jak wybrać zajęcia jogi?

Zapoznaj się z naszym grafem poniżej i znajdź zajęcia odpowiednie dla Ciebie oraz dowiedz się jak rozwijać praktykę jogi krok po kroku.

Rozpoczynasz praktykę jogi

Początkująca

- zbuduj podstawy!

 

Na tych zajęciach poznasz podstawy jogi: 

  • nauczysz się prawidłowo oddychać i poruszać zgodnie z rytmem oddechu,

  • poznasz najważniejsze pozycje i sekwencje jogi,

  • zobaczysz jak łatwo zrelaksować ciało i umysł.

Wybierz te zajęcia, jeżeli chcesz rozwijać swoją praktykę w systemie Ashtanga jogi.

Regeneracja

 - zrelaksuj się!

Regeneracja to łagodna praktyka, w trakcie której:

  • rozluźnisz ciało, 

  • wyciszysz głowę,

  • zregenerujesz siły,

  • zyskasz głęboki kontakt ze sobą.

Regeneracja jest idealna, gdy potrzebujesz zwolnić tempo, a także gdy po przerwie wracasz do jogi i pracy z ciałem.

Szczęśliwy Kręgosłup

- uwolnij plecy od napięcia!

Joga to wyjątkowo skuteczny sposób, by zadbać o silne, zdrowe i ładne plecy.

 

  • uwolnisz się od bólu i sztywności kręgosłupa,

  • poprawisz samopoczucie na co dzień,

  • odzyskasz swobodę ruchu.

 

Zdrowy kręgosłup, to szczęśliwy kręgosłup!

Lunch Time Yoga

- oderwij się!

 

Idealna przerwa w środku dnia:

  • oczyścisz umysł i zrelaksujesz się

  • zregenerujesz siły

  • zyskasz nową energię i koncentrację, by  w pełni wykorzystać drugą połowę dnia

 

Lunch Time Yoga to łagodna praktyka.

 

UWAGA: szkoła otwiera się 15 min. przed zajęciami.

Joga w Ciąży 

- zadbaj o siebie i dziecko!

 

Dzięki praktyce jogi w ciąży:

 

  • wzmocnisz się, zregenerujesz i zrelaksujesz,

  • dotlenisz siebie i dziecko,

  • przygotujesz się fizycznie i mentalnie do porodu.

Kliknij, by dowiedzieć się więcej o jodze w ciąży.​

Po min. 1 miesiącu praktyki na grupie Początkującej*

* w Yoga Republic lub innej renomowanej szkole jogi.

Kontynuuj naukę na zajęciach prowadzonych
Rozwijaj indywidualną praktykę

Mysore - praktykuj

we własnym rytmie według tradycyjnej metody z KPJAYI w Indiach!

 

Na zajęciach Mysore jesteś uczony indywidualnie, odpowiednio do Twoich predyspozycji i potrzeb, krok po kroku poznajesz system i metodę Ashtanga jogi pod czujnym okiem nauczyciela.

 

Praktyka indywidualna przeznaczona jest dla uczniów na każdym poziomie. Na Mysore możesz przyjść o dowolnej porze w ramach godzin podanych w grafiku. Czas trwania twojej praktyki zależy od Twoich potrzeb i przygotowania, nie powinien jednak być krótszy niż 30 min.

Równolegle z praktyką  w programie Mysore zalecamy regularny udział w zajęciach prowadzonych odpowiednich dla Twojego poziomu zaawansowania, co pozwoli Ci rozwinąć i uzupełnić Twoją praktykę.


 

Co to jest styl Mysore?

  • Każdy student wykonuje samodzielnie sekwencję asan dopasowaną do swoich możliwości, predyspozycji i stopnia zaawansowania. Otrzymuje od nauczyciela indywidualne wskazówki i korekty.

  • Na zajęcia Mysore nie da się spóźnić - można przyjść o dowolnej porze, nie później jednak niż godzinę przed końcem zajęć, tak żeby na czas skończyć swoją sekwencję. Na początku Twoja praktyka będzie trwała około 45 min.

  • Na zajęciach Mysore dopasowujesz praktykę do swoich potrzeb i rozkładu dnia - np. możesz danego dnia skrócić swoją praktykę; dopasowujesz rytm i tempo do swojego samopoczucia.

  • Pierwsze 15 minut zajęć Mysore jest przeznaczone na rozpoczęcie praktyki i powitania słońca, a ostatnie 15 minut na sekwencję końcową i relaks, dlatego ta część zajęć odbywa się bez obecności nauczyciela.

UWAGA: w dni księżycowe, czyli Pełni i Nowiu nie odbywają się zajęcia Mysore - sprawdź moondays.

 

Po min. 3 miesiącach praktyki

Ashtanga II - poczuj jak praktyka

staje się medytacją!

Tutaj nauczysz się płynnie wykonywać tzw. połowę pierwszej serii Ashtanga jogi, czyli do pozycji Navasany. Taka sekwencja jest zalecana do regularnej praktyki dla większości osób średnio zaawansowanych przez okres co najmniej kilku miesięcy przed przejściem do praktyki kolejnych pozycji.

  • nauczysz się komfortowo wykonywać pełne wygięcia do tyłu oraz całą sekwencję końcową,

  • nauczysz się utrzymywać stan pogłębionej koncentracji, a twoja praktyka jogi stopniowo będzie rozwijać się w stronę medytacji.

Ashtanga I - poczuj płynność praktyki!

 

Tutaj nauczysz się płynnie łączyć poznane elementy praktyki w spokojnym i miarowym rytmie oddechu:

  • odnajdziesz i pogłębisz komfort w kolejnych pozycjach,

  • zrozumiesz praktyczne znaczenie zastosowania Bandh, Drishti i oddechu,

  • nauczysz się wykonywać bardziej zaawansowane pozycje stojące i siedzące,

  • przygotujesz się do wykonywania wygięć w tył, pozycji odwróconych,

  • zbudujesz siłę, elastyczność i uważność potrzebne do regularnej praktyki w systemie Ashtanga jogi.

Po min. 6 miesiącach praktyki

Ashtanga III - poczuj pełnię mocy

tradycyjnej praktyki Ashtanga jogi!

Na tych zajęciach będziesz praktykował całą* pierwszą serię Ashtanga jogi, zwaną Yoga Chikitsa – joga uzdrawiająca.

* Jeżeli jesteś w trakcie opanowywania połowy pierwszej serii (do Navasany) możesz również uczestniczyć w zajęciach Ashtanga III. Wówczas będziesz wykonywać uproszczone wersje pozycji, korzystając ze wskazówek nauczyciela.

Kiedy odbywają się zajęcia dla Ciebie i jak się na nie zapisać?

 

Kliknij na grafik, aby sprawdzić terminy wybranych zajęć.

Zapis na zajęcia dostępny jest przez Strefę Klienta tylko dla osób z aktywnymi karnetami i daje pierwszeństwo w przypadku, gdy grupa jest pełna.

 

Możesz zakupić karnet przez naszą Strefę Klienta oraz zarezerwować zajęcia już teraz lub przyjść ok. 15 minut przed zajęciami, zarejestrować, się i wybrać karnet na miejscu.

Jak przygotować się do zajęć jogi?

 

Zabierz ze sobą otwartą głowę i wygodne ubranie do ćwiczenia: np. leginsy lub spodenki oraz przylegającą koszulkę, która nie będzie się zsuwać podczas skłonów. Obuwia nie potrzebujesz - jogę ćwiczy się boso.

 

Nie jedz obfitego posiłku na co najmniej 3 godziny przed zajęciami. Jeśli potrzebujesz możesz zjeść owoce lub surówkę nie później niż godzinę przed zajęciami.

 

Jeśli nie posiadasz maty do jogi, możesz bezpłatnie wypożyczyć matę na miejscu. Możesz też kupić matę w sklepie Yoga Republic. Yoga Republic jest dystrybutorem mat MANDUKA, najbardziej cenionych na świecie mat do jogi. Sprawdź ofertę sklepu.

 

Poinformuj nauczyciela jeśli jesteś pierwszy raz, jeśli jesteś w ciąży, a także o kontuzjach i problemach zdrowotnych, które mogą mieć wpływ na praktykę jogi.

 

Menstruacja: w czasie pierwszych 2-3 dni nie należy wykonywać pełnej sekwencji asan, natomiast można wykonywać łagodną praktykę, taką jak na zajęciach Regeneracja.

 

Ciąża: panie w tym czasie zapraszamy na zajęcia Joga w Ciąży, Regeneracja - praktyka łagodna, oraz Mysore - tylko dla pań wcześniej praktykujących.

ceny karnetów warszawa, ceny joga warszawa

Jaki wybrać karnet?

 

Zapoznaj się z naszym cennikiem i wybierz najkorzystniejszy dla siebie karnet, zależnie od tego jak często zamierzasz praktykować i jakie zajęcia cię interesują.

 

Jeżeli trudno jest ci zaplanować regularną praktykę lub dużo wyjeżdżasz  polecamy karnet Ad HOC / 12 wejść - ważny 3 miesiące od daty wystawienia w cenie 299 zł.

joga Warszawa centrum, joga Politechnika, joga Śnadeckich

Gdzie będziesz ćwiczyć?

 

Klimatyczne wnętrze szkoły urządziliśmy tak, by zapewnić gościom komfort i przyjemność przebywania w pięknym otoczeniu. W szatniach znajdziesz zamykane szafki na swoje rzeczy i pojemne regały w korytarzu, gdzie możesz zostawić swoją matę do jogi. Po zajęciach możesz odświeżyć się pod prysznicem. Dwie sale zapewniają naszym uczniom duży wybór zajęć w dogodnych godzinach. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach (ok.10-15 osób), co umozliwia na dobry kontakt z nauczycielem i indywidualne podejście do każdego ucznia.

 

Szkoła jest otwarta 30 minut przed zajęciami, a zamykana 30 minut po ostatnich zajęciach.

Instruktor jogi, Nauczyciel ashtanga jogi, nauczyciel autoryzowany przez KPJAYI

Kto cię będzie uczył?

 

Za naszą renomę odpowiada fantastyczny zespół - nauczyciele o najlepszych kwalifikacjach, którzy z uważnością podchodzą do każdego ucznia. W Yoga Republic spotksz się z ciepłymi i otwartymi ludźmi, których pasją jest joga i jej nauczanie. Pamiętaj, jeżeli masz jakieś pytanie, zwrócić się z nim do nauczyciela, przed lub po zajęciach.

Na zajęcia zapraszają Cię Przemek Nadolny (II stopień autoryzacji KPJAYI), Agnieszka PassendorferMonika Popławska (I stopień autoryzacji KPJAYI), Marek ŁaskawiecKasia Makowiecka, Gabrysia Mikołajczak, Ola Perec i Wojtek Stachura.

ashtanga joga Warszawa, asztanga joga Warszawa

Jaką metodą uczymy w Yoga Republic?

 

Joga obecnie cieszy się nieprawdopodobną popularnością, równierz w Polsce. Czy wiesz, że niemal cała joga, która rozwinęła się na świecie pochodzi od Ashtanga jogi uczonej w Mysore - kolebki współczesnej Jogi?

 

Ashtanga to joga, w której nie liczy się ilość i perfekcja wykonywanych pozycji, ale lekkość i przyjemność ćwiczenia w rytmie spokojnego, energetyzującego oddechu, zgodnie z indywidualnymi predyspozycjami i samopoczuciem. Dowiedz się więcej.

warsztaty jogi, wyjazdy z jogą, wakacje z jogą

Czy to dobry pomysł zacząć przygodę z jogą na wyjeździe?

 

Doskonały! Oderwanie od codzienności sprzyja skupieniu i koncentracji. Ponadto wyjazdy z Yoga Republic to czysta przyjemność: joga w najpiękniejszych zakątkach Polski, cisza, spokój oraz pyszna kuchnia wegetariańska - to składniki na idealny wypoczynek - najlepszy sposób, by zregenerować siły, wyciszyć się i naładować się pozytywną energią.

 

joga Warszawa Centrum, joga Śniadeckich, joga Politechnika

Gdzie nas znaleźć?

 

Tuż przy Placu Politechniki, 3 min. od wyjścia z metra, tramwaju czy autobusu, na spokojnej, wyłożonej brukiem ulicy Śniadeckich, biegnącej między pl. Konstytucji a pl. Politechniki.

 

Jeśli poruszasz się samochodem, bez trudu znajdziesz miejsce do parkowania na ul. Nowowejskiej jadąc w stronę al. Niepodległości.

Maty do jogi Manduka, Ubrania do jogi Onzie,

Skąd wziąć matę i jak ją przechowywać?

 

Yoga Republic jest dystrybutorem kultowych mat MANDUKA, najprawdopodobniej najlepszych mat na świecie. Manduka oferuje wyjątkowo duży wybór mat, wzorów i kolorów, pośród których każdy znalajdzie tą idealną dla siebie - nasze recepcjonistki profesjonalnie doradzą  i z przyjemnością pomogą ci w wyborze.  Sprawdź ofertę sklepu tutaj.

 

Swoją matę możesz trzymać w Yoga Republic na specjalnie przeznaczonych do tego półkach, tylko jeśli posiadasz aktualny karnet. Maty trzymane w Yoga Republic powinny być dobrze oznaczone, czyste i zadbane. Pamiętaj, że co trzy miesiące maty są sprzątane, o czym informujemy na Facebooku i w mailach, a maty które pozostały nie odebrane przez właścicieli zostają usunięte. Yoga Republic nie ponosi odpowiedzialności za trzymane w szkole maty.

ROZPOCZNIJ ROK Z ASHTANGA JOGĄ! Przyjdź na Dzień Otwarty w sobotę 13. stycznia!

 

DLA KOGO:

dla wszystkich, chcących przekonać się, że ashtanga joga jest świetnym sposobem na ruch, dobre samopoczucie, spokojny umysł i ładną sylwetkę, oraz dla osób, które chcą nas poznać i zobaczyć, że YOGA REPUBLIC to wymarzone miejsce do praktyki jogi

 

PLAN DNIA: 

12.00 - 13.00: Lekcja jogi

13.00 - 13.30: Wykład "Wprowadzenie do Ashtanga Jogi"
13.30 - 14.30: Lekcja jogi

Połącz zajęcia o 12.00 lub 13.30 z wykładem!

 

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ:

Przyjdź ok. 15 min. przed rozpoczęciem.
Zabierz wygodne ubranie do ćwiczenia oraz matę do jogi, jeżeli posiadasz. Nie jedz co najmniej 2 godz. przed zajęciami.

 

CENA:

Wstęp Wolny 

 
ZAPISY:

Zapisy na zajęcia w ramach Dnia Otwartego odbywają się przez naszą Strefę Klienta, ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA:

  • Kliknij tutaj by wejść do naszej Strefy Klienta

  • Kliknij "Kup karnet" 

  • Wybierz datę rozpoczęcia karnetu: 13. stycznia 2018

  • Wybierz bezpłatny karnet "Dzień Otwarty"

  • Zarejestruj się

  • Wybierz zajęcia "Dzień Otwarty" z kalendarza zajęć

  • Kliknij "Zapisz się". 

Uwaga! Nie wystarczy dodać karnet Dzień Otwary, rezerwacja miejsca następuje po zapisaniu się na zajęcia "Dzień Otwarty" z Kalendarza Zajęć zgodnie ze wskazówkami powyżej.

 

PROMOCJA:

Tylko w trakcie Dnia Otwartego skorzystasz z promocji i kupisz karnet 15% taniej!

 

Prowadzi AGNIESZKA PASSENDORFER: 

"Jestem uzależniona od ashtangi. Już dawno temu przeczuwałam, że tak to się skończy. Studiowałam filozofię i indologię, byłam więc otoczona joginami, wegetarianami, buddystami i innymi freakami. Śpiewałam z nimi mantry, uczyłam się sanskrytu, jeździłam na ekobazary i… na jogę właśnie. Próbowałam chyba każdego stylu: według Iyengara, kundalini, sivanandę, yin, bikram. Nie mogłam się zdecydować, bo choć czułam, że to jest „to”, to jednak… nie do końca „to”. „To” to była dopiero ashtanga i jej młodsza siostra vinyasa flow. Kiedy je poznałam, nie tylko zaczęłam codziennie rozwijać matę, ale też prowadzić zajęcia. Skończyłam dwa kursy nauczycielskie - w tym jeden ashtangi i vinyasy u Basi Lipskiej. I ze cztery tysiące warsztatów i szkoleń (mniej więcej). Kocham jogę, ale też moje dzieci, konie, teatr, kawę i pisanie. Jeśli chodzi o to ostatnie - efekty ukazały się w książce „13 lekcji jogi” oraz regularnie ukazują na blogu 13lekcjijogi.pl, portalu bosonamacie.pl, miesięczniku Sens, i… last but not least… w magazynie Joga, którego jestem redaktor naczelną.l" A.P.